Ekonomi

Rogers, NBCUniversal ve Warner Bros ile içerik tekliflerini genişletiyor

Rogers Communications Inc. NBCUniversal ve Warner Bros Discovery ile çok yıllı anlaşmalar imzalayarak şirketin Kanada’daki spor ve eğlence olanaklarını geliştirme stratejisinde önemli bir adım attı. Telekomünikasyon devi bu ortaklıkları bugün duyurarak, son derece rekabetçi bir pazarda istikrarlı ve özel bir izleyici kitlesi çekme niyetinin sinyalini verdi.

Anlaşmanın bir parçası olarak Rogers, NBCUniversal’ın Bravo kanalını Eylül ayında Kanadalı izleyicilerle buluşturacak ve ülkedeki özel İngilizce içerik haklarını kazanacak. Ayrıca, Ocak 2025’ten itibaren Rogers, HGTV ve The Food Network gibi popüler ağlar da dahil olmak üzere Warner Bros Discovery’nin bir dizi markasına erişebilecek.

Anlaşmalar, Rogers’ın önümüzdeki on yıl içinde orijinal programlama ve bağımsız prodüksiyon yatırımlarını artırmaya yönelik daha geniş planının bir parçası. Rogers Sports & Media Başkanı Colette Watson yatırımın önemini vurgulayarak şunları söyledi: “Bu yatırım aynı zamanda yabancı yayıncılarla rekabet edebilecek güçlü bir Kanadalı yayıncı olarak konumumuzu da geliştiriyor.”

Bu içerik anlaşmalarının mali ayrıntıları açıklanmamış olsa da Rogers, son on yılda Kanada içeriğine 6.9 milyar dolar yatırım yaptığını açıklayarak yerel medya üretimini teşvik etme konusundaki kararlılığını ortaya koydu.

Bu yeni ortaklıklar Rogers Communications’ın Nisan ayında Xfinity ürünlerini Kanada pazarına sunmak üzere Comcast ile imzaladığı 10 yıllık anlaşmayı takip ediyor. Xfinity’nin kablo TV, internet ve telefon hizmetlerini içeren paketi, Rogers’ın telekomünikasyon ve medya alanındaki tekliflerini daha da genişletiyor.

Reuters bu makaleye katkıda bulunmuştur.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu